ПІДСУМКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗА МАТЕРІАЛАМИ НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачів другого (магістерського) рівня вищої  освіти

ПІДСУМКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗА МАТЕРІАЛАМИ НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачів другого (магістерського) рівня вищої  освіти за спеціальністю 014. 12 – Середня освіта (Образотворче мистецтво) (ІМ-СО(ОМ)-21-м, ІМ-СО(ОМ)(з)-21-м)

10 листопада 2020 р. в онлайн-режимі через програмне забезпечення Zoom,  кафедрою методики викладання образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва і дизайну було проведено підсумкову конференцію за матеріалами наукової педагогічної практики здобувачів   другого (магістерського) рівня вищої  освіти гр. ІМ-СО(ОМ)-21-м, ІМ-СО(ОМ)(з)-21-м спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво). У конференції взяли участь завідувач кафедри  проф.Тимків Б.М., інститутський керівник-методист практики доц. Синишин Л.О. та керівники-методисти від кафедри доц. Семяник О.В., доц. Юсипчук Ю.В., доц. Гнатюк М.В., доц. Корпанюк В.В. Із звітами  матеріалів практики виступили студенти групи ІМ-СО(ОМ)-21-м, ІМ-СО(ОМ)(з)-21-м, які проходили наукову педагогічну практику в навчально науковому інституті мистецтв на кафедрі  методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну. Вони поділилися враженнями про організацію наукової педагогічної практики та  роздумами щодо можливих шляхів впровадження власних напрацювань.

         В обговоренні матеріалів практики взяли активну участь роботодавці зокрема, директор Івано-Франківського центру дитячої та юнацької творчості Волинська І.В.,  та директор Івано-Франківської дитячої художньої школи Присяжнюк Л.І., а також заступник директора Навчально-наукового інституту мистецтв доц. Хомин В.М. які запропоновали нові форми взаємодії з працедавцями задля розширення спектру освітніх послуг, що надають сучасні заклади загальної середньої освіти та заклади позашкільної освіти Прикарпаття.

         Учасниками конференції було обговорено низку питань щодо подальшого забезпечення якості практичної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, окреслено шляхи удосконалення теоретичного та практичного аспектів їх професійної підготовки.