Хроніка виробничої педагогічної практики 2024 р.

Проведення виховного заходу

Студенти 4 курсу кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну провели заняття для учнів Ліцею імені Романа Шухевича (м. Івано-Франківськ). Використовуючи фетр, як матеріал для виготовлення зображення, студенти розробили шаблони, розповіли учням про технологію роботи з матеріалом, означили ідеї для творчості. Зацікавивши учнів новітнім матеріалом, допомогли з виконанням роботи в матеріалі. Також  студентами була здійснена допомога у проведенні виховного заходу присвяченого пошануванню воїнів “Небесної сотні”. Пам’ять про хоробрих борців за правду і волю української нації, живе в серцях українського народу. В невеликій арт інсталяції  було відтворено частину барикад та символічно подано надпис “Небесна сотня. Герої не вмирають”. Силует крилатого воїна став лейдмотивом трагічних подій на майдані, що відбулись 10 років тому. Використовуючи творчі та педагогічні знання студенти під керівництвом методиста – старшого викладача кафедри Веретко Оксани Ігорівни зуміли проявити себе в новаційному завданні на уроці, розкрити талант презентації теми “Небесної сотні” в контексті проведення виховного заходу для учнів.

 

Уроки малювання

Триває виробнича педагогічна практика для студентів 4 курсу кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну. Федоляк Інна провела  тематичні уроки: “Казковий будинок”, “Чотири пори року”, “Декорації для опери-казки” для учнів 1 – 2 класів  23 ліцею ім. Романа Гурика. Було використано наочний матеріал, застосовано індивідуальний підхід у роботі з учнями. Розроблені теми уроків сприяють пізнанню молодшою віковою групою учнів навколишнього світу, знайомлять з казковим світом фантазій.

Студенткою Боднар Христиною було проведено уроки малювання “Театральна лялька”, “Чотири пори року”  для учнів 1 – 2 класів  23 ліцею ім. Романа Гурика. Барвисті малюнки дітей свідчать про ретельну підготовку студентки-практикантки до проведення уроків. Використано поетапність пояснення завдань учням на конкретних наочних прикладах, простежено за виконанням завдань учнями, підведено підсимки уроків. Здійснено апробацію вмінь та навик педагогічної діяльності в умовах реальних уроків. Також студенти-практиканти мали можливість спостерігати за роботою вчителя Жолобчук Христини Миколаївни, що дало змогу зрозуміти специфіку роботи з учнями 1 – 2 класів.