Проведення уроку креслення
Студенти кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну здобувають практичні навики ведення уроків для учнів 8 – 9 класів Ліцею імені Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради під керівництвом методиста, доцента кафедри Юрія Володимировича Юсипчука. Попередньо ознайомившись з програмою та методикою викладання предмету “Креслення” Дубчак Наталія, Фіголь Борис, Пилипко Олег розробили завдання для учнів та демонструють процес виконання. Виробнича педагогічна практика для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти є важливим освітнім компонентом підготовки художника-педагога, в ході її проведення студенти усестосторонньо підходять до розробки уроків та здобувають педагогічний досвід роботи.
Проведення уроку малювання
Підсумкова нарада виробничої педагогічної практики
На платформі Zoom 15.03.2024 р. відбулася підсумкова нарада обговорення результатів проходження виробничої педагогічної практики студентами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво) кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну Навчально-наукового інституту мистецтв ПНУ ім. В. Стефаника. На цю нараду були запрошені роботодавці Ірина Волинська– директор Івано-Франківського центру дитячої та юнацької творчості і Наталія Мельничук – заступник директора з навчальної роботи цього Центру. У підсумковій нараді також взяли участь методисти практики з психології проф. Ліліана Хімчук і доц. Світлана Литвин-Кіндратюк та методист практики з педагогіки доц. Наталія Салига, а також Богдан Тимків – професор, завідувач кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного та дизайну та викладачі-методисти цієї ж кафедри-доц. Юрій Юсипчук, доц. Марія Дяків, доц. Михайло Гнатюк, ст. викладач Оксана Веретко та керівник-методист практик кафедри ст. викладач Тетяна Гімон. Серед присутніх були усі студенти-практиканти, що дозволило з’ясувати їхню думку про організацію та проведення практики. В ході зустрічі Іриною Волинською було відзначено старанність студентів-практикантів у розробці та проведенні занять; якісній підготовці до роботи з дітьми; вчасне виконання документації практики. Обговорюючи позитивні сторони практики відмічено належну підготовку студентів-практикантів до ведення занять за певною методикою. Також учасники мали можливість заслухати повідомлення Наталії Дубчак – старости групи, яка розповіла про етапи практики і види виконаних студентами-практикантами робіт. Підсумки практики підвів проф. Богдан Тимків, який відзначив успішне завершення практики та побажав студентам професійного зростання на мистецькій та педагогічній ниві.