Хроніка виробничої педагогічної практики – інноваційне завдання

Студенткою-практиканткою Миклащук Марією було впроваджено цікавий урок “Колорит і настрій” в освітній процес Микуличинського ліцею.  Заняття було присвячене роботі учнів з поєднанням кольорів у кольорових палітрах, розвитку навичок передачі різних емоційних асоціацій з відтінками. Під керівництвом методиста старшого викладача кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та дизайну Тетяни Гімон – реалізовано інноваційний підхід до навчання учнів, запропоновано експресивний процес роботи над кольоровим зображенням, що характеризується динамікою виконання. Учні мали можливість поміркувати над кольоровими асоціаціями, створити цікаві абстрактні зображення, спробувати нові технологічні прийоми роботи акварельними фарбами. Такі заняття сприяють розвитку креативного мишлення, а тому рекомендовані  до впровадження в навчальний процес.